welcome to my website
 
طرفداران هری پاتر

voldemort.potter.dumbmledore

 
 
....
welcome to my website
ارسال شده در چهار شنبه 11 خرداد 1398برچسب:, - 11:51
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

پرفسور دامبلدور
ساعت15:26---27 خرداد 1392
سلام به جوانان خوب خودم من پروفسور دامبلدور هستم و از شما عزیزان در خواست می کنم که در ترم تابستانه مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز ثبت نام کنید تا بتوانید برای خود جادوگری زبردست و حرفه ای شوید. امیدوارم این فرصت را از دست ندهید. پرفسور دامبلدور
hogwartz.blogveb.com


half_blood prine
ساعت15:50---7 فروردين 1391
عالی

پدی هری
ساعت16:17---5 تير 1390
سلام دوست من
به شدت امیدوارم در سال های بعد شاهد اقتباس های دیگری از شاهکار رولینگ باشیم..
کاش به جای بیوگرافی اینها که هیچ ربطی به هری ندارد درباره داستان مینوشتی


F@TiM@_1994
ساعت16:05---5 تير 1390
عاشق وبت شدم!!
عضو هم شدم!
لینکتم کردم!!!
به من سر بزن خوشحال میشم!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده basilisk potter